sob, 25 sty 2025, 19:57 CET, NY 13:57, Londyn 18:57, Tokio 3:57, ^SPX -0.29%
 Symbol np: ^SPX   
 Symbol np: ^SPX   
Login i hasło     zapisz  
Przegląd wiadomości (Wszystkie Biznes)
Widok: Ostatnia | Kilka | WszystkieKategoria: Biznes | Kraj | Świat | Wszystkie
Źródła:
Szukaj w niusach:
Łączne przychody Grupy BoomBit spadły o 10,5% m/m do 18,3 mln zł w październiku
ISBnews - Biznes
5 gru 2024, 17:34


Warszawa, 05.12.2024 (ISBnews) - Przychody ze sprzedaży Grupy BoomBit wyniosły łącznie 18,29 mln zł w listopadzie br., co oznacza spadek o 10,5% m/m, podała spółka. Łączna liczba pobrań gier grupy wyniosła 21,1 mln.

"W listopadzie 2024 r. Grupa BoomBit miała 18,3 mln zł (-10,5% m/m), w tym 18,2 mln zł z gier mobilnych i 0,1 mln zł z projektów blockchain. Wydatki na user acquisition zmniejszyły się do 8,8 mln zł (-14,5% m/m), a koszty prowizji platform do 1,8 mln zł (-14,8% m/m). Grupa miała 21,1 mln pobrań i wypracowała 7,7 mln zł (-4,4% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 7,6 mln zł (-4,7% m/m)" - czytamy w komunikacie.

W listopadzie 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były "Hunt Royale" (3,4 mln zł przychodów), "Darts Club" (3,19 mln zł) oraz "Downhill Race League" (1,52 mln zł), podano w materiale.

"Najważniejszym wydarzeniem listopada była premiera 'Loot Heroes'. Gra dostała silne wsparcie sklepów Google Play oraz Appstore, dlatego właściwie dopiero teraz, po zakończeniu sklepowych promocji zaczynamy nasze działania user acquisition. Wstępne wyniki kampanii UA wyglądają obiecująco, gra ma bardzo dobrą retencję, a w najbliższych dniach skala wydatków na tę grę będzie rosnąć. W przypadku 'Clash of Destiny' świadomie zdecydowaliśmy o ograniczeniu UA, ze względu na wzrost kosztu pozyskania użytkowników do gry, aktywnie pracujemy nad nowymi kreacjami marketingowymi które pomogłyby nam ponownie ją skalować. Wspomniany sezonowy wzrost kosztów użytkowników widzimy na całym rynku. W okresie poprzedzającym Black Friday do Świąt Bożego Narodzenia, kiedy sezonowo wzrasta aktywność spółek e-commerce, ceny za reklamy mobilne skokowo rosną i nie dla wszystkich naszych gier jest to opłacalne. Stąd obecnie optymalizujemy kampanie marketingowe, aby nie przepłacać i wydać te środki w momencie gdy sytuacja na rynku będzie dla nas najbardziej sprzyjająca" - powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

(ISBnews)

  RSS  
Więcej wiadomości dla symbolu BBT...
AQ
ON | OFF
Kwotowania
BoomBit SA
BBT8.00+0.10 (+1.27%)01-24

Pozostałe skojarzone
Nintendo Co., Ltd.
7974.JP9559+155 (+1.65%)01-23
Notowania
Indeksy, Waluty, Towary...


Najświeższe niusy
Estoński Fusebox pozyskał 2,6 mln euro finansowania, wśród inwestorów PKO BP
17:50 - PAP
Ministerstwo klimatu skoryguje plany poszerzenia Świętokrzyskiego Parku Narodowego
16:57 - PAP
Tower Investments chce pozyskać do 4,68 mln zł z nowej emisji akcji
14:29 - PAP
ElevenLabs chce pozyskać 250 mln USD w nowej rundzie finansowania
13:05 - PAP
Poznań wspiera e-sportowców; chce być najważniejszym ośrodkiem e-sportu w kraju
11:13 - PAP

 więcej...


Pozostałe niusy z ISBnews
Kalendarium ISBnews
pią, 24 sty - ISBnews
Kalendarium wydarzeń makroekonomicznych na poniedziałek
pią, 24 sty - ISBnews
Przegląd informacji ze spółek
pią, 24 sty - ISBnews
Archicom zamierza wyemitować obligacje w ramach programu wartego do 800 mln zł
pią, 24 sty - ISBnews
Synektik miał szac. ok. 203 mln zł w I kw. r.obr. 2024/2025
pią, 24 sty - ISBnews

 więcej...


Help - For webmasters - RSS - Advertisement - Terms of service - Privacy [settings] - Stooq - Android App - Earth: CO2 CH4 Temp.

© 2000-2025 Stooq